Még mindig szorongok

Még mindig szorongok

Bulgária

2019. július 21. - ladycc

Átlagos munkanap volt, Emese, a pultos lány arról mesélt, hogy Bulgáriában nyaralt, és hogy az milyen szép volt. Mivel Bulgária még mindig szokatlan úti cél, Kati, az üzletvezető elmélyülten keresni kezdett az interneten, majd egyszer csak ezt mondta:

- Milyen szép Bulgária!

Kissé felszínes, a külsőségekre sokat adó embernek ismertem meg Katit, ezért ez a megnyilvánulása számomra merőben szokatlan volt. Ezért aztán odamentem mellé, megnézni szép Bulgáriát. A monitoron egy 4 csillagos szállodai szoba belső nézete volt látható, kilátással a bolgár tengerpartra. Megnyugodtam, hogy nem kellett csalódnom Katiban. Átfutott az agyamon, hogy ez nem Bulgária, hanem egy szálloda promó képe az interiőrről, és hogy ezt milyen jó lenne kimondani, de aztán inkább csendben maradtam, hiszen Kati a főnök. 

- Tényleg szép! - válaszoltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://megmindigszorongok.blog.hu/api/trackback/id/tr5014973828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása